Speciálně vyladěné reakce motoru, který pohání BMW M8 Competition Coupé a Cabrio, slibují zákazníkům ještě více zábavy za volantem. Pohonná jednotka si nejvyšší točivý moment udržuje až do 5800 otáček za minutu a generuje maximální výkon 460 kW (625 koní). Motor V8 má navíc v modelech Competition upravené uložení v karoserii pro ještě pevnější spojení s konstrukcí vozidla. Za následek to má přímější odezvu motoru a okamžitý přenos výkonu do hnacího ústrojí.
Verze Competition má také upravenou konfiguraci a naladění podvozku. Výsledkem je větší přesnost řízení a lepší jízdní dynamika v zatáčkách. Například zvětšený odklon předních kol zvyšuje jejich schopnost absorbovat boční síly v rychle projížděných zatáčkách. Zadní náprava je u příčných ramen zase vybavena kloubovými spoji namísto gumových, které přinášejí ještě přesnější vedení zadních kol.
Tlačítko M Mode na středové konzole, které si v BMW M8 odbývá svou premiéru, umožňuje řidiči aktivovat nastavení ROAD a SPORT. V modelech Competition je dostupný také režim TRACK, který je určen výhradně pro použití na závodních okruzích. Změnou režimu se mění informace, které jsou řidiči zobrazovány na displejích, současně dochází ke změnám nastavení asistenčních systémů, např. aktivního brzdění či zásahů do řízení, které jsou omezeny na minimum nebo zcela vypnuty.
Režim TRACK aktivujete delším stisknutím tlačítka M Mode, přičemž své rozhodnutí musíte potvrdit ovladačem iDrive. V tomto nastavení jsou deaktivovány všechny komfortní a bezpečnostní funkce asistenčních systémů. Kromě toho se vypne audiosystém a kontrolní displej, aby se řidič mohl ještě více soustředit na silnici před ním.
Jednou měsíčně od nás dostanete email. Stačí se přihlásit k odběru novinek.