Dvojice turbodmychadel, křížené výfukové svody, systém chlazení a mazání optimalizovaný pro použití na závodním okruhu a sportovní výfukový systém s elektronicky ovládanými klapkami, to jsou hlavní atributy pohonné jednotky, která nabízí patřičný zvukový doprovod.
Přenos hnací síly je úkol pro 8stupňovou převodovku Steptronic a pohon všech kol xDrive. Ten dává přednost zadní nápravě s aktivním diferenciálem, řidič má na výběr ze 3 jízdních režimů: 4WD, 4WD Sport a 2WD s pohonem pouze zadní nápravy a vypnutým stabilizačním systémem.
BMW M8 Coupé zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy, verze Competition je ještě rychlejší, sprint z klidu na stovku zvládne za 3,2 sekundy. BMW M8 Cabrio zrychlí na 100 km/h za 3,4 sekundy, ve verzi Competition za 3,3 sekundy.
Výkony vozu doplňuje minimalizovaná hmotnost vozu, nízko položené těžiště a vyladěná aerodynamika. Kupé má střechu z uhlíkových vláken vyztužených plastem, zatímco kabriolet má elektricky ovládanou plátěnou střechu. I brzdový systém je optimalizován na dynamické brzdění, nabízí 2 různá nastavení brzd – pro komfortnější nebo přímější reakce na sešlápnutí pedálu.
Modely BMW M8 dávají řidičům zažít dynamiku, agilitu a preciznost při řízení. Vůz byl laděn v testovacích centrech Miramas a Arjeplog anebo na Severní smyčce okruhu Nürburgring, společně s vývojem závodního speciálu BMW M8 GTE.
Jednou měsíčně od nás dostanete email. Stačí se přihlásit k odběru novinek.