BMW M5 CS je luxusní sedan nabízející každodenní použitelnost bez kompromisů, jde ale také o vysokovýkonný sportovní vůz s prostorem pro čtyři cestující. Uspořádání interiéru, skládající se ze čtyř samostatných skořepinových sedadel, je pro tento speciální model exkluzivní. M karbonová sedadla vpředu s integrovanými opěrkami hlavy a osvětlenými logy M5 snižují hmotnost vozu, přičemž výraznou boční oporu těla i v situacích, kdy řidič takzvaně tlačí na pilu, poskytují také výrazně tvarované bočnice sedáku a opěradla. Unikátní je rovněž samotné provedení sedadel. Jemné černé kožené čalounění Merino předních sedadel a kožené čalounění Merino exkluzivních samostatných sedadlech vzadu se vyznačuje nápadnými kontrastními prvky a ozdobným prošíváním v červeném provedení Mugello Red. Obrys legendárního okruhu Nürburgring na opěrkách hlavy posouvá sportovní intenzitu o další kus dál. M karbonová sedadla vpředu mají elektricky nastavitelnou výšku, sklon, délku sedáku a sklon opěradla, přičemž šířku opěradla lze měnit dofukováním jeho bočnic. Sedadla jsou standardně vyhřívaná a sedadlo řidiče je vybaveno také funkcí paměti.
Aby BMW M5 CS disponovalo požadovanými jízdními vlastnostmi, mohou řidiči individuálně konfigurovat jak systém M xDrive, tak všechny komponenty jízdní dynamiky. Upřednostňování kol zadní nápravy systémem M xDrive dodává vozu mimořádnou agilitu. Řidič může navíc měnit rozložení výkonu mezi přední a zadní kola a také upravit reakce stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control). Kromě režimů 4WD a 4WD Sport mají řidiči k dispozici režim 2WD pro pohon pouze zadních kol. Ten zkušeným majitelům umožňuje vychutnat si zážitek z jízdy, který nabízely minulé generace BMW M5, tedy řízení v té nejryzejší podobě, aniž by vůz hlídal nějaký asistenční systém.
BMW M5 CS je exkluzivní nová vlajková loď modelové nabídky BMW M a disponuje nejvýkonnějším motorem od BMW M GmbH. 4,4litrový motor V8 s technologií M TwinPower Turbo nabízí výkon 467 kW (635 k) při 6000 1/min a maximální točivý moment 750 Nm generuje v rozmezí od 1800 do 5950 1/min. Vysokootáčkový charakter osmiválcové pohonné jednotky – omezovač zasahuje při 7200 1/min – pochází ze světa motorsportu a servíruje impozantní zátah a intenzivní dodávku výkonu. Charakteristiku motoru lze změnit stisknutím tlačítka ze základního nastavení EFFICIENT na SPORT a SPORT+, přičemž poslední dva uvedené režimy zrychlují reakce motoru na pohyby plynového pedálu. BMW M5 CS vybavené převodovkou M Steptronic s funkcí Drivelogic vystřelí z 0 na 100 km/h za 3,0 sekundy, tedy o 0,3 sekundy rychleji než BMW M5 Competition. Tím se pevně usazuje v teritoriu supersportovních automobilů. Speciální edice potřebuje k dosažení mety 200 km/h z klidu pouhých 10,4 sekundy, což je o 0,4 sekundy méně než BMW M5 Competition. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 305 km/h.
Jednou měsíčně od nás dostanete email. Stačí se přihlásit k odběru novinek.